De Belgian Influencer Marketing Summit by Native Nation is terug voor zijn tweede editie: inspirerende sprekers, nieuwe onderzoeksresultaten, een overzicht van wat werkt (en waarom het werk) en de kans om uw ervaringen met collega's uit te wisselen. Keynote spreker is video strategist Phil Nottingham.
We weten allemaal, zien en ervaren zelf hoe online video andere media vervangt. Desalniettemin lijkt de meerderheid van de merken in België het belang van het implementeren van een solide videomarketingstrategie te onderschatten. Phil Nottingham is een wereldwijde goeroe op dit gebied en zal alle fundamentele en geavanceerde vragen over deze kwestie beantwoorden. Andere sprekers zijn Hans Verhoeven (managing director iVox), Bert Marievoet (managing founder Native Nation) en Zoë Van Gastel (creative director Native Nation). Inschrijven of meer informatie, op de website van Native Nation. Early birds kunnen genieten van een voordeeltarief tot en met 15 oktober.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]