Het is een paar jaar geleden, maar de Belgian Young Lions Competition is terug. Met wraak. Of niet. Dat is eigenlijk aan jou. Brightfish, als officiële vertegenwoordiger van het Cannes Lions Festival of Creativity, stuurt in samenwerking met Creative Belgium en de Belgian Association of Marketing (BAM) opnieuw twee teams naar het Festival. Eén team om deel te nemen aan de Young Lions Film Competition en één team voor de Young Lions Marketer Competition.
Maak jij deel uit van een jong creatief of marketeer-team en denk je dat je
dat je hebt wat nodig is om ons land te vertegenwoordigen in een van de meest prestigieuze creatieve en marketing competities ter wereld? Nou, tijd om de daad bij het woord te voegen! De inschrijving voor de voorselectie is nu officieel geopend.
Eenmaal ingeschreven, houden we je op de hoogte van het selectieproces, de jury's die over jouw geloof zullen beslissen en nog veel meer.
De inschrijving sluit over precies TWEE WEKEN (23/03).
En even een waarschuwing: Maak geen grote plannen voor donderdag 27/4.
Hou die dag voor de zekerheid maar vrij.
Alles duidelijk? Uitstekend. Ga nu naar Canneslions.be, bekijk de voorwaarden en schrijf je in.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]