Belgisch team pikt Graphite Pencil op

Op 11 juli gebeurde er van alles - een Belgische winnaar in de Tour, een parlementsvoorzitter die opstapte – en dan was er ook nieuws vanuit Londen. Daar vond de New Blood Awards-ceremonie plaats in de Oval Space. Bij dit bericht vindt u alvast enkele foto’s van het winnende Belgische team, bestaande uit Ophélie Blockmans en Victor Peigneur (ESA St Luc BXL). Ter herhaling: de briefing ging over Heinz, de titel van de campagne was #spottedsince150years en dat leverde een Graphite Pencil op, zie de website van D&D.
Kleine reminder: Creative Belgium heeft naar goede jaarlijkse gewoonte een samenwerking met de D&AD New Blood Foundation voor haarNew Talent Award. Voor elke inschrijving voor de New Talent Award betaalt Creative Belgium de deelname met hetzelfde werk voor de competitie in London, in het kader van de missie om Belgisch talent te ondersteunen. Er waren 51 Belgische inzendingen in de running voor een D&AD New Blood pencil dit jaar. Sinds het begin van de samenwerking met de New Blood Foundation (dit is het 4de jaar), hebben we al elk jaar een Belgische winnaar gehad in Londen.
Nog enkele cijfers:
Aantal inschrijvingen voor de New Blood competitie dit jaar: + 5000
Aantal landen: 48
Aantal verschillende briefings: 19
Aantal uitgereikte pencils: 166 (wooden + graphite + yellow + white + black).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]