Belgische artisanale koekjes in nieuw jasje

Ann Goetgebuer-Painblanc en zoon Maxim Painblanc, eigenaars van Philip’s Biscuits, gaven het bekende koekjeshuis een rebranding en uitbreiding. Het merk en de winkel in Antwerpen kregen een volledige makeover en na een tweede winkel in Antwerpen opende eind oktober een derde pand, aan de Grote Markt in Mechelen.
Het merk blijft trouw aan zijn waarden als traditie en kwaliteit maar voerde deze update door om zo een nog groter publiek aan te spreken. En men laat niets aan het toeval over. Voor de nieuwe verpakkingen deed men een beroep op Quatre Mains, Steve & Charlie zijn de motor van pr-activiteiten en voor de marketing werd King of Hearts ingeschakeld. Dat laatste bureau zal de verdere ontwikkeling van Philip's Biscuits begeleiden. Philip's Biscuits zal zo niet langer een winkel zijn, maar een heus merk. Nieuwe winkels komen mogelijk aan de Belgische kust, in Brussel, in Gent en eventueel zelfs in het buitenland.

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]