Belgische Campariposters vinden onderdak in New York

Een tijdje geleden ontwikkelde FamousGrey een campagne voor Campari waarbij vijf Belgische artiesten een exclusieve posterreeks hebben ontwikkeld. Die waren eerst live te zien in verschillende bushokjes in Brussel, vervolgens zijn de kunstwerken geveild geweest ten voordele van de Brusselse musea. Ook het New Yorkse Poster House toonde toen interesse. En het meest recente goede nieuws? Sinds 10 februari maken de posters officieel deel uit van de museumcollectie.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






