Belgische Campariposters vinden onderdak in New York

Een tijdje geleden ontwikkelde FamousGrey een campagne voor Campari waarbij vijf Belgische artiesten een exclusieve posterreeks hebben ontwikkeld. Die waren eerst live te zien in verschillende bushokjes in Brussel, vervolgens zijn de kunstwerken geveild geweest ten voordele van de Brusselse musea. Ook het New Yorkse Poster House toonde toen interesse. En het meest recente goede nieuws? Sinds 10 februari maken de posters officieel deel uit van de museumcollectie.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]