

De branded content magazines MARK Magazine en Mediazine werden vandaag tot finalisten bekroond tijdens de internationale Content Marketing Awards 2015 in Cleveland, Ohio. Beide magazines worden gerealiseerd door Content Connections, de branded content-poot van Mediahuis Connect. MARK Magazine, een uitgave in samenwerking met Jobat Media, kreeg erkenning als finalist in de prestigieuze categorie ‘Best Native Advertising/Sponsored Client’. Hiermee zat het Belgische magazine qua resultaat op één lijn met projecten gemaakt door grote internationale namen als The Economist.
Ook Mediazine, een multi-platform publicatie in opdracht van winkelketen Media Markt, viel in de prijzen op de Content Marketing Awards 2015. Mediazine werd finalist in de categorie ‘Best Retail’.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]