Belgische contentmarketing haalt internationale finale



De branded content magazines MARK Magazine en Mediazine werden vandaag tot finalisten bekroond tijdens de internationale Content Marketing Awards 2015 in Cleveland, Ohio. Beide magazines worden gerealiseerd door Content Connections, de branded content-poot van Mediahuis Connect. MARK Magazine, een uitgave in samenwerking met Jobat Media, kreeg erkenning als finalist in de prestigieuze categorie ‘Best Native Advertising/Sponsored Client’. Hiermee zat het Belgische magazine qua resultaat op één lijn met projecten gemaakt door grote internationale namen als The Economist.
Ook Mediazine, een multi-platform publicatie in opdracht van winkelketen Media Markt, viel in de prijzen op de Content Marketing Awards 2015. Mediazine werd finalist in de categorie ‘Best Retail’.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]