Belgische eventbureaus vallen in de prijzen op BEA World Festival

Awards / News

Op 24 en 25 november stond Rome in het teken van het BEA World Festival, ook gekend als International Festival of Events and Live Communication. Eventbedrijven van over de hele wereld kijken een heel jaar vol spanning uit naar het wereldkampioenschap van de events. Dit jaar beoordeelde een jury van 33 adverteerders 320 cases ingezonden door bureaus uit 32 landen wereldwijd.

Het Belgische team van The Oval Office werd beloond met een Gold Award, en dat in de hoofdcategorie Business-to-Consumer voor Moments of Inspiration, gecreëerd voor BMW Group Belux. De live experience bestond uit een reeks van tien luxe-events die een spectaculaire 360°-show, culinaire belevenissen, artistieke optredens en exclusieve previews van de nieuwste BMW-modellen combineerden.

"Beloond worden als het beste business-to-consumer-evenement door de BEA World Jury is een fantastische erkenning voor de creativiteit en kwalitatieve productie die gerealiseerd werd door ons geweldige team van creatieven, strategen, accounts, producers en technische partners. Mijn dank gaat ook uit naar BMW Belux voor hun vertrouwen en steun. We zijn niets zonder een echt klantenpartnerschap," zegt Annick Nees, client director van The Oval Office België.

Ook Fast Forward viel in de prijzen. Het team won met zijn Happy Rebels Festival, georganiseerd voor House of HR, eerst brons in de categorie Cultural & Musical Event. Daarna kaapte het ook nog eens goud weg in de categorie Incentive/Teambuilding Event.

"Tweemaal prijs voor Fast Forward! Met een jury die beoordeelt op creativiteit, strategie, efficiëntie en kwaliteit is een flinke beloning voor een staaltje top teamwork en een wondermooie bevestiging voor Fast Forward. Yes, we did it!" klinkt het daar luidkeels in de kantoren.

De derde Belgische winnaar is KonseptS Events, dat met zijn Safety Summit voor Vandeputte Safety Experts brons won in de categorie Trade Show.