The One Show is een van de meest prestigieuze prijsvragen in reclame, design, marketing en brand entertainment. Elk jaar worden campagnes van verschillende internationale bureaus beoordeeld door topprofessionals uit het vak. Dit jaar zijn er ook twee Belgische bureaus bij de finalisten. Ogilvy & Social.Lab Brussels (in samenwerking met Sculpture Events Europe) is finalist in de categorie Branded Entertainment met ‘The Mud Soldier’ voor Visit Flanders. Happiness Brussels prijkt 5 keer op de finalelijst, 4 keer met ‘Probably TEDx’ campagne voor Carlsberg (2 keer in PR en 2 keer in Film Craft) en 1 keer met ‘#Speedtalk’ voor Parents of Road Victims in de categorie Direct Live Events.
The One Show zal gouden, zilveren en bronzen awards uitreiken tijdens twee galadiners, op woensdag 9 mei in Ziegfeld Ballroom en op vrijdag 11 mei in Cipriani Wall Street.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]