Een sterk merk is goud waard. Met Belgium’s New Brand of the Year willen BAM, De Tijd en L’Echo net die meerwaarde onderstrepen. Tegelijk willen ze ook de maatschappelijke perceptie laten groeien voor ‘onze eigen’ merken. Meedoen betekent je merk in de kijker plaatsen. Het betekent ook dat wordt nagedacht over uw merkwaarde en de onderliggende factoren ervan. Van de finalisten worden reportages gebracht in de media en de winnaar geniet extra aandacht tijdens de bekendmaking. Het 2017-label van Belgium’s New Brand of the Year kan door de winnaar toegepast worden op hun verpakking en in hun communicatie. Is uw merk hier in België ontstaan en bestaat het nog geen vijf jaar? Indienen kan nog tot en met 18 oktober 2017.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]