Belgium’s New Brand of the Year zoekt Belgische merken

Een sterk merk is goud waard. Met Belgium’s New Brand of the Year willen BAM, De Tijd en L’Echo net die meerwaarde onderstrepen. Tegelijk willen ze ook de maatschappelijke perceptie laten groeien voor ‘onze eigen’ merken. Meedoen betekent je merk in de kijker plaatsen. Het betekent ook dat wordt nagedacht over uw merkwaarde en de onderliggende factoren ervan. Van de finalisten worden reportages gebracht in de media en de winnaar geniet extra aandacht tijdens de bekendmaking. Het 2017-label van Belgium’s New Brand of the Year kan door de winnaar toegepast worden op hun verpakking en in hun communicatie. Is uw merk hier in België ontstaan en bestaat het nog geen vijf jaar? Indienen kan nog tot en met 18 oktober 2017.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]