Tomorrowland. Al sinds 2005 een vaste waarde voor wie wil dansen - bewegen, zeggen tegenstanders - op zomerse, elektronische muziek. Tickets te pakken krijgen is een heikele zaak. Maanden vooraf komt het erop aan op het juiste moment online tickets te bemachtigen. Maar wat als Tomorrowland u zelf belt om tickets aan te bieden? Goed idee, dachten ze bij Maes. Het biermerk, trotse sponsor van Tomorrowland, organiseert daarom "Calling for Tomorrowland", een wedstrijd waarbij deelnemers "Full Madness Experience"-packs kunnen winnen, met een Full Madness Pass, een ticket voor de camping DreamVille én een helicoptervlucht boven de festivalsite. Op maes.tomorrowlandcalling.be uw mobiel nummer (en dat van twee vrienden) achterlaten en dan met zijn drieën op het zelfde moment de telefoon beantwoorden, naar een geheime locatie vertrekken (één in Antwerpen, één in Brussel en één in Henegouwen) en de pret kan beginnen. De eerste twee teams die per locatie het opgegeven adres bereiken krijgen het hierboven beschreven pack. Er zijn in totaal dus zes winnende teams...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]