Wie wil met Maes naar Tomorrowland?

Tomorrowland. Al sinds 2005 een vaste waarde voor wie wil dansen - bewegen, zeggen tegenstanders - op zomerse, elektronische muziek. Tickets te pakken krijgen is een heikele zaak. Maanden vooraf komt het erop aan op het juiste moment online tickets te bemachtigen. Maar wat als Tomorrowland u zelf belt om tickets aan te bieden? Goed idee, dachten ze bij Maes. Het biermerk, trotse sponsor van Tomorrowland, organiseert daarom "Calling for Tomorrowland", een wedstrijd waarbij deelnemers "Full Madness Experience"-packs kunnen winnen, met een Full Madness Pass, een ticket voor de camping DreamVille én een helicoptervlucht boven de festivalsite. Op maes.tomorrowlandcalling.be uw mobiel nummer (en dat van twee vrienden) achterlaten en dan met zijn drieën op het zelfde moment de telefoon beantwoorden, naar een geheime locatie vertrekken (één in Antwerpen, één in Brussel en één in Henegouwen) en de pret kan beginnen. De eerste twee teams die per locatie het opgegeven adres bereiken krijgen het hierboven beschreven pack. Er zijn in totaal dus zes winnende teams...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]