Na de lancering van de nieuwe lijn Da’s nie normaal / Un truc de dingue zijn DDB en Bellewaerde terug met een frisse 20” tv-spot die opnieuw de echte wereld combineert met een heleboel illustraties.
We zien hoe het park een verademing is in het dagelijkse leven van Belgische gezinnen en hoe het kinderen veel meer prikkelt en uitdaagt dan een hele dag voor een schermpje te zitten. De spot herinnert de kijkers er niet alleen aan dat Bellewaerde ook een Aquapark heeft met nie normale waterglijbanen en speelzones, het laat ons ook kennismaken met de spiksplinternieuwe stunt & dive show Bengali. De show is een wondermooi verhaal in een adembenemend decor die gezinnen (figuurlijk) katapulteert naar Bollywood.
En wat de soundtrack betreft, die werd opnieuw onder handen genomen door de rappers MVNSI (FR) en Uberdope (NL) en gaven de spot dé nie normale Bellewaerde-flow.
Credits
Client: Bellewaerde, Filip Van Dorpe, Tina Taillieu
Creative Director: Kwint De Meyer
Art Director: Simon Detournay
Copywriter: Célestin Metens, Kwint De Meyer, Jan Schraeyen, Ellen Potoms
Accounts: Soraya Hellara, Anna Herbosch, Luana Leotta
Producer, composer: Raf Cyran
Sound engineer: Gwenn Nicolay
Artist FR: MVNSI
Artist NL: Uberdope
Productiehuis: Clementine
Regie: Barbara Dejonghe
Producer: Stijn Dejonckheere
Productie: Liesbet Roelens
DOP: Bert De Graeve
Animaties: Norahplusbirg
Illustraties: Geo Law
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]