Belviva en AKQA Brussels brengen de feestdagen tot leven met hun Fritfluencers

Crea / News

Na het succes van de zomercampagne met Belviva’s onmisbare Fritfluencers, Rudy en José, zet het merk in samenwerking met AKQA Brussels de toon voor de feestdagen met een nieuwe campagne die zowel de ogen als de smaakpapillen zal verrukken.

Tijdens de zomercampagne nodigde Belviva iedereen uit om zelf Fritfluencer te worden, samen met haar humoristische en creatieve ambassadeurs. Rudy en José ontpopten zich tot ware (of bijna!) TikTok- en viral-trendexperts. Voor de feestdagen keren zij terug met sprankelende video’s geïnspireerd op de populairste social trends rond Kerstmis.

De campagne zet de sterren van de feesttafel in de kijker: de Jingle Balls en de POMP’IN, gemaakt van heerlijke Belgische patatjes uiteraard! Om deze lekkernijen in al hun glorie te presenteren, hebben Belviva en AKQA Brussels sociale trends zoals kerstfotoshoots en vernieuwende feestelijke recepten verwerkt in hun aanpak. Het resultaat? Twee exclusieve eindejaarsvideo’s, beschikbaar van 4 tot 31 december, vol humor, creativiteit en feestelijke vibes.

Met deze campagnes laat Belviva zien dat ze humor, originaliteit en nabijheid perfect weet te combineren om relevant te blijven in trends en gesprekken.

Credits:

Client: Belviva
​Client contacts: Romy Tourne, Els Uyttebroek
Agency: AKQA Brussels ​
​ECD: Peter Ampe
​Social lead: Evelien Peeters
​​​Creative team: Laureen Delbauche, Florentien Duquet
​Account team: Marko Van Dyck, Virginie Hayet
​​​Head of Production: Olivia Naudts
​Producer: Marie Libouton
​Jr Producer: Margot Vanvolsem
​Production Company: AKQA Productions ​
​DOP/Videographer: Jelle Joly
​Stylist: Fiona Rombout
​Art Department: Peter Schollaert
Post Production company: AKQA Productions
​Post Producer: Marie Libouton
​Editor and Post-production: Sven Vanhee
​Sound Engeneer: Mathieu Savenay
​​​PR Agency: AKQA Brussels PR