Ben Doumen keert terug... in 2021

News / People

Bijna 10 jaar nadat hij Ligatus lanceerde in de Belgische markt (in januari 2011) neemt Ben Doumen eind deze maand afscheid van het bedrijf dat na de overname in april 2019, Outbrain Belgium is en waar hij de functie van managing director vervulde. Het is uitkijken naar zijn nieuwe job, wat volgens Doumen iets voor 2021 zal zijn, "in een hopelijk genormaliseerde wereld.”

“De nieuwe organisatie met een Benelux-structuur, waarbij ik mijn loyale publisher partners en gewaardeerde agency partners en klanten kan overdragen in de bekwame handen van het verenigde team, laat me toe om mijn carrière te heroriënteren," zegt Doumen. "Het afgelopen decennium was de meest bewogen en verrijkende periode van mijn professionele leven. Het gaf enorm veel voldoening om een nieuw project in de Belgische digitale advertentiemarkt te lanceren en dit jaar na jaar exponentieel te zien groeien dankzij de inspanningen van de verschillende leden die in de loop der jaren deel hebben gemaakt van ons team en de steun van onze internationale collega’s. Ik ben dan ook erg dankbaar voor het vertrouwen dat uitgevers, agentschappen en klanten vanaf het begin in ons gesteld hebben zodat we native performance advertising op de kaart hebben kunnen zetten in onze markt en door hun partnerships en investeringen van de Belgische vestiging een succes en top performer binnen de zeer competitieve internationale structuren van respektievelijk Ligatus/G+J en Outbrain hebben kunnen maken."