Benjamin Sekkai leidt Belgische vestiging Vectaury

Communication / News / People

unsplash photo-1563009400-c01f7db40072Vectaury, actief op het gebied van de analyse en het begrip van het fysieke klantentraject, kondigt de opening van een kantoor in België aan. Dit is een première voor het Franse bedrijf, dat gespecialiseerd is in drive-to-storemarketing en zijn internationale ontwikkeling wenst te versnellen. België vertegenwoordigt de op drie na grootste Europese markt voor investeringen in mobiel adverteren (behalve het Verenigd Koninkrijk) en heeft in 2017 408 miljoen euro uitgegeven in deze sector.

Benjamin Sekkai

Benjamin Sekkai

Vectaury heeft Benjamin Sekkai als country manager Belgium aangesteld om de Vectaury-oplossingen in deze groeiende markt te ontwikkelen en aan te passen. Met meer dan vijftien jaar ervaring in de sector van programmatische reclame en drive-to-store heeft Benjamin zijn strepen verdiend in de Belgische advertentienetwerken en mediabureaus, met ook functies bij Microsoft en AppNexus. Hij zal nauw samenwerken met de teams in Parijs en zal gevestigd zijn in Brussel.

De opening van een fysiek kantoor past in het kader van de internationaliseringsstrategie die Vectaury nastreeft. Met zijn oplossingen voor mobiele activering, optimalisatie van mediaplannen en toekomstige analyseoplossingen die de belangrijkste marketing-KPI's van de merken zullen beïnvloeden, wil Vectaury een referentie worden in België op het gebied van drive-to-store. Bovendien wil het ook bijstand bieden bij de besluitvorming voor marketeers en verkooppuntmanagers.