Beobank en JWT kunnen niet alles voorzien

"U bent goed omringd" is al geruime tijd de baseline van Beobank. En omdat goed omringen volgens Beobank verder gaat dan enkel bankzaken, kan u bij Beobank nu ook terecht voor verzekeringen. J. Walter Thompson bedacht een televisiecampagne om de Beobank verzekeringen te lanceren. Drie grappige spots maken duidelijk dat u in het leven niet alles kan voorzien. Gelukkig zijn er de Beobank Auto-, Woning- en Familiale verzekeringen om u goed te omringen. Deze nieuwe campagne ligt in lijn met de eerdere Beobank campagnes die het bureau creëerde, met een toegankelijke, opgewekte stijl en een lichte knipoog.
Credits:
Client: Beobank
Client contacts: Luc Brenard, Melodie Mulatin
Agency: J. Walter Thompson Brussels
CD: Xavier Bouillon
Creation: Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Yves Cwajgenbaum
Account: Chris Rustin
Film production: Caviar
Executive producer: Eva Van Riet
Producer: Thomas Hofman
Director: Frank Devos
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]