
Wijn maken is een kunst. Het product mooi presenteren is dat ook. Bernard-Massard besloot daarom voor de tweede maal vier jonge kunstenaars de kans te geven om een muselet voor zijn flessen te ontwerpen. Het gaat om de kunstenaars Keone (B), Denis Meyers (B), Laure Mackel (Lux) en Sandra Lieners (Lux). Zij gaven hun verbeelding en creativiteit de vrije loop om een
unieke muselet te creëren voor de cuvée de l’Éclusson van Bernard-Massard, die te koop zal zijn in België en het Groothertogdom Luxemburg.
Om dit alles te vieren organiseert Bernard-Massard een wedstrijd waarbij heel wat prijzen kunnen gewonnen worden, waaronder ook de originele tekeningen van de betrokken kunstenaars. De binnenzijde van elke muselet bevat een code en een link naar de website van de wedstrijd. Daar kan iedereen zich inschrijven voor deelname aan de wedstrijd, tot en met 15 januari 2017.

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]