Federate heeft het communicatiebudget van Bernard-Massard in België gewonnen. Het bureau heeft de uitstraling van het merk opgefrist en een nieuwe positionering ontwikkeld om de bekende Luxemburgse mousserende wijn bij een jonger publiek te introduceren.
De nieuwe creatieve aanpak legt de nadruk op spontane feestjes en geïmproviseerde aperomomenten. Begin december werd de eerste online campagne gelanceerd, aangevuld met POS-materiaal en een originele display. Een exclusief "last-minute-feest" pakket werd samengesteld als activeringsconcept.
CREDITS:
Advertised brand: Bernard-Massard
Client: Charlotte Deconinck
Agency : Federate (www.federate.eu)
Creative lead: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creative: Thomas Evenepoel
Graphic & motion design: Céline Godaert
Account: Brigitte De Paepe
Production: Federate
Media agency: Initiative
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]