Bernard-Massard proost met Federate
Federate heeft het communicatiebudget van Bernard-Massard in België gewonnen. Het bureau heeft de uitstraling van het merk opgefrist en een nieuwe positionering ontwikkeld om de bekende Luxemburgse mousserende wijn bij een jonger publiek te introduceren.
De nieuwe creatieve aanpak legt de nadruk op spontane feestjes en geïmproviseerde aperomomenten. Begin december werd de eerste online campagne gelanceerd, aangevuld met POS-materiaal en een originele display. Een exclusief "last-minute-feest" pakket werd samengesteld als activeringsconcept.
CREDITS:
Advertised brand: Bernard-Massard
Client: Charlotte Deconinck
Agency : Federate (www.federate.eu)
Creative lead: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creative: Thomas Evenepoel
Graphic & motion design: Céline Godaert
Account: Brigitte De Paepe
Production: Federate
Media agency: Initiative
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]