Bernard-Massard proost met Federate

Federate heeft het communicatiebudget van Bernard-Massard in België gewonnen. Het bureau heeft de uitstraling van het merk opgefrist en een nieuwe positionering ontwikkeld om de bekende Luxemburgse mousserende wijn bij een jonger publiek te introduceren.
De nieuwe creatieve aanpak legt de nadruk op spontane feestjes en geïmproviseerde aperomomenten. Begin december werd de eerste online campagne gelanceerd, aangevuld met POS-materiaal en een originele display. Een exclusief "last-minute-feest" pakket werd samengesteld als activeringsconcept.
CREDITS:
Advertised brand: Bernard-Massard
Client: Charlotte Deconinck
Agency : Federate (www.federate.eu)
Creative lead: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creative: Thomas Evenepoel
Graphic & motion design: Céline Godaert
Account: Brigitte De Paepe
Production: Federate
Media agency: Initiative
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]