Sinds enkele jaren geeft Bernard-Massard kunstenaars de kans om de eindejaarscuvée met hun creativiteit aan te kleden, in limited edition: de Cuvée Signature. Naar aanleiding van deze samenwerking heeft het publiek de mogelijkheid om het universum van de kunstenaar te ontdekken via de Bernard-Massard communicatiecampagne, of om zelfs een van de werken in de wacht te slepen door deel te nemen aan een eindejaarswedstrijd op bm2019.lu.
Dit jaar werden zes kunstenaars geselecteerd om de essen van de Bernard-Massard Limited Edition aan te kleden: Michel Rion (Frankrijk), Anne Kurki (Finland), Ilse Theunissen (België), Verena Preiser (Luxemburg), Yves Durif-Varambon (Canada) en Florkey (België). Behalve met de kunstenaars werd samengewerkt met het Luxemburgse communicatiebureau Binsfeld.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]