Bernard Massard verleidt kunstenaars met bubbels

Sinds enkele jaren geeft Bernard-Massard kunstenaars de kans om de eindejaarscuvée met hun creativiteit aan te kleden, in limited edition: de Cuvée Signature. Naar aanleiding van deze samenwerking heeft het publiek de mogelijkheid om het universum van de kunstenaar te ontdekken via de Bernard-Massard communicatiecampagne, of om zelfs een van de werken in de wacht te slepen door deel te nemen aan een eindejaarswedstrijd op bm2019.lu.
Dit jaar werden zes kunstenaars geselecteerd om de essen van de Bernard-Massard Limited Edition aan te kleden: Michel Rion (Frankrijk), Anne Kurki (Finland), Ilse Theunissen (België), Verena Preiser (Luxemburg), Yves Durif-Varambon (Canada) en Florkey (België). Behalve met de kunstenaars werd samengewerkt met het Luxemburgse communicatiebureau Binsfeld.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]