Sinds enkele jaren geeft Bernard-Massard kunstenaars de kans om de eindejaarscuvée met hun creativiteit aan te kleden, in limited edition: de Cuvée Signature. Naar aanleiding van deze samenwerking heeft het publiek de mogelijkheid om het universum van de kunstenaar te ontdekken via de Bernard-Massard communicatiecampagne, of om zelfs een van de werken in de wacht te slepen door deel te nemen aan een eindejaarswedstrijd op bm2019.lu.
Dit jaar werden zes kunstenaars geselecteerd om de essen van de Bernard-Massard Limited Edition aan te kleden: Michel Rion (Frankrijk), Anne Kurki (Finland), Ilse Theunissen (België), Verena Preiser (Luxemburg), Yves Durif-Varambon (Canada) en Florkey (België). Behalve met de kunstenaars werd samengewerkt met het Luxemburgse communicatiebureau Binsfeld.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]