Bert Hendrickx

“In 2010 behaalde ik mijn masterdiploma T.E.W. aan de K.U. Leuven en startte ik als account & project manager bij iVOX, een Leuvense KMO actief in online marktonderzoek. Met een jong en enthousiast team pakten we verschillende uitdagingen aan en leerde ik heel wat bij op commercieel, projectmatig en onderzoekstechnisch vlak.
In 2013 kreeg ik bij GfK, een van de grootste vijf onderzoekbureaus ter wereld, de kans om in België het ‘Digital Market Intelligence’-departement op te starten. Met dit jonge departement onderzoeken we dagelijks de impact van de digitale evolutie op de consument, de maatschappij én op marktonderzoek. Aangezien de digitale ontwikkelingen niet stilstaan biedt GfK Belgium zo een dynamische werkomgeving.
Momenteel onderzoeken we vooral wat de impact is van digitale ontwikkelingen op het winkel- en aankoopgedrag van consumenten: we zijn immers continu blootgesteld aan (nieuwe) triggers, dit beïnvloedt de ‘path to purchase’ en de ‘customer journey’ enorm! De impact van (digitale) communicatie op bedrijfsimago en verkoopcijfers is een andere belangrijke focus, net als de veranderende mediaconsumptie en de uitdagingen die dit met zich mee brengt.
Het in kaart brengen en begrijpen van de impact van digital en van digitale investeringen is noodzakelijk voor elk bedrijf. Dit zorgt ervoor dat je bij GfK werkt met een brede waaier van klanten, veel afwisseling en uitdagende projecten: met marktonderzoek bevind je je immers op het kruispunt van strategie en marketing.”
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]