Serviceplan en GfK delen dezelfde passie: Building Best Brands. Op 21 maart, tijdens de Best Brands Awards, onthulden ze de 20 winnaars van de editie 2024, bepaald door een enquête onder 4,500 consumenten. Mercedes-Benz wint de award “Best Automotive Brand 2024” en dankt dit aan tal van online & offline initiatieven. Peter Zijlstra, marketing manager van Mercedes-Benz Cars BeNelux, vertelt:
“In alle fases van de Customer Journey zijn we present met above & below the line acties en zogenaamde always-on activiteiten. Minstens even belangrijk is de eenvormige look & feel; een luxueuze Mercedes-Benz uitstraling. Die brengen we graag tot leven op events als de Zoute Grand Prix waar we als uitvinder van de automobiel niet alleen heritage centraal stellen. We slaan vooral de brug met het heden en de toekomst. Dit doen we met tot de verbeelding sprekende auto’s en concept cars èn met verrassende partnerships. Zo zetten het kunstwerk MONDO G – het resultaat van een samenwerking tussen Mercedes-Benz en Moncler - de dito gewrapte kusttram en de outdoor advertising de luxueuze aspiraties van Mercedes-Benz kracht bij.”
Wil je meer weten over hoe je een Best Brand kunt worden of blijven? Neem dan contact op met het Best Brands-team via info@bestbrands.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]