Serviceplan en GfK delen dezelfde passie: Building Best Brands. Op 21 maart, tijdens de Best Brands Awards, onthulden ze de 20 winnaars van de editie 2024, bepaald door een enquête onder 4,500 consumenten. Mercedes-Benz wint de award “Best Automotive Brand 2024” en dankt dit aan tal van online & offline initiatieven. Peter Zijlstra, marketing manager van Mercedes-Benz Cars BeNelux, vertelt:
“In alle fases van de Customer Journey zijn we present met above & below the line acties en zogenaamde always-on activiteiten. Minstens even belangrijk is de eenvormige look & feel; een luxueuze Mercedes-Benz uitstraling. Die brengen we graag tot leven op events als de Zoute Grand Prix waar we als uitvinder van de automobiel niet alleen heritage centraal stellen. We slaan vooral de brug met het heden en de toekomst. Dit doen we met tot de verbeelding sprekende auto’s en concept cars èn met verrassende partnerships. Zo zetten het kunstwerk MONDO G – het resultaat van een samenwerking tussen Mercedes-Benz en Moncler - de dito gewrapte kusttram en de outdoor advertising de luxueuze aspiraties van Mercedes-Benz kracht bij.”
Wil je meer weten over hoe je een Best Brand kunt worden of blijven? Neem dan contact op met het Best Brands-team via info@bestbrands.be.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]