De Best of Activation Awards zijn een initiatief van het Expert Center Brand Activation van de ACC. Ze worden toegekend door een Jury van Adverteerders onder Voorzitterschap van Bart Swings (Luminus) met een groep van 13 adverteerders: Annelies Evens (Recupel), Ariane Collard (Helan), Carl Gypens (Orange), Dave Froidcoeur (Carrefour Belgium), Delphine Baise (ING), Delphine Lenel (VOO), Lolita Swanet (Shell Belux), Nathalie Erdmanis (AG Insurance), Nele Baeyens (Roularta Media group), Philippe Jaumain (RTL Belgium), Sophie De Nys (Proximus), Tom Moons (SOS Kinderdorpen) en Tom Robberechts (Swinkels Family brewers).
De creative juryleden worden later bekend gemaakt.
Na een eerste online jurering beslissen de verschillende jury’s op 3 oktober welke inzendingen met een BOA Award naar huis gaan tijdens de Award Ceremony op 23 november te Antwerpen. De bureaus kunnen hun beste activatie cases indienen op https://bestofactivation.be/. De deadline ligt op 24 juni maar kan verlengd worden tot 25 juli mits een extra fee van 50€/case.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]