De Best of Activation Awards zijn een initiatief van het Expert Center Brand Activation van de ACC. Ze worden toegekend door een Jury van Adverteerders onder Voorzitterschap van Bart Swings (Luminus) met een groep van 13 adverteerders: Annelies Evens (Recupel), Ariane Collard (Helan), Carl Gypens (Orange), Dave Froidcoeur (Carrefour Belgium), Delphine Baise (ING), Delphine Lenel (VOO), Lolita Swanet (Shell Belux), Nathalie Erdmanis (AG Insurance), Nele Baeyens (Roularta Media group), Philippe Jaumain (RTL Belgium), Sophie De Nys (Proximus), Tom Moons (SOS Kinderdorpen) en Tom Robberechts (Swinkels Family brewers).
De creative juryleden worden later bekend gemaakt.
Na een eerste online jurering beslissen de verschillende jury’s op 3 oktober welke inzendingen met een BOA Award naar huis gaan tijdens de Award Ceremony op 23 november te Antwerpen. De bureaus kunnen hun beste activatie cases indienen op https://bestofactivation.be/. De deadline ligt op 24 juni maar kan verlengd worden tot 25 juli mits een extra fee van 50€/case.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]