De Best of Content Awards zijn een initiatief van Custo, de vakvereniging van de Content Marketing-bureaus, dat onderdeel is van ACC. De “Content Marketing Awards” worden uitgereikt door een jury van opdrachtgevers onder voorzitterschap van Jasper van Zandbeek (Van Zandbeek) en zijn team van volgende juryleden: AJ Huisman (#CMFF), Annelore Van Hove (Delhaize), Céline Van den Rijn (Miele belux), Daphné Poets (ING), Diederik Syoen (CHEQROOM), Emmelien Werbrouck (Ugent), José Fernandez (D’Ieteren), Katrien Merckx (bpost), Kristof Duran (SD Worx), Kristof Van Genck (Eneco), Magda Trullemans (Orange Belgium), Mieke Schevelenbos (Federale Verzekering), Mikhail Goossens (Essent), Paul Van Cotthem (Turnleaf), Riemer Vanden Berghe (Colruyt), Steven De Deyne (Proximus) en Valerie De Smet (Carrefour).
De Craftsmanship Awards worden uitgereikt door een selecte groep van vakmensen onder voorzitterschap van Bert Van Loon (#CMFF): Ann Hostens (Kids Life), Anne Abeel (Sonova Retail Belgium), Ben De Witte (Vlaams Parlement), Eva Careel (Barco), Frederik Braem (Brightfish), Kim De Clercq (Gamma), Laura Van Himbeeck (Boss Paints), Leentje Van Remortel (Ugent), Lisanne Verhaegen (Efteling), Michael D’Hooge (Decathlon), Sofie Coen (CollectandGo) en Tatjana Raman (bpost).
Zij vellen hun verdict in de week van 18 oktober en de winnende cases worden ook op 1 december aangekondigd in Nekkerhal, Plattebeekstraat 1, 2800 Mechelen.
De bureaus kunnen hun beste content cases indienen op https://bestofawards.be/. De deadline ligt op 2 juli maar kan verlengd worden tot 22 juli mits een extra fee van 50€/item. De jury kijkt er alvast naar uit om de beste campagnes van het afgelopen jaar te bekronen.