De Best of Content Awards zijn een initiatief van Custo, de vakvereniging van de Content Marketing-bureaus, dat onderdeel is van ACC. De “Content Marketing Awards” worden uitgereikt door een Jury van opdrachtgevers onder Voorzitterschap van Jasper van Zandbeek (Van Zandbeek) en zijn team van volgende juryleden: Annelore Van Hove (Delhaize), Carl Deneve (Parentia), Emmelien Werbrouck (Ghent University), Katrien Merckx (bpost), Kristof Duran (SD Worx), Kristof Van Genck (Eneco Belgium), Magda Trullemans (Orange Belgium), Mikhail Goossens (Luminus), Morgane Houbion (ING), Saartje Van Nijlen (Colruyt Group) en Steven De Deyne (Proximus).
De Craftsmanship Awards worden uitgereikt door een selecte groep van zelfstandige vakmensen onder Voorzitterschap van Bert Van Loon (#CMFF): Ann Hostens (Kids Life), Anne Abbeel (Sonova Retail Belgium), Eva Careel (Barco), Frederik Braem (Brightfish), Leen Van Remortel (UGent), Marie Biermez (Unilin Group), Matthieu Van den Bogaert (Vlerick Business School) Michael D’Hooge (Decathlon Belgium), Tatjana Raman (bpost) en Tom Heirbaut (IMEC).
Zij vellen hun verdict op 4 oktober en de winnende cases worden ook op 23 november aangekondigd in The Avenue, Expo Antwerpen. De bureaus kunnen hun beste content cases indienen op https://bestofcontent.be/. De deadline ligt op 24 juni maar kan verlengd worden tot 25 juli mits een extra fee van 50€/case.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]