Er werden niet alleen massaal cases ingediend voor de Best of Activation Awards (146 inzendingen uit 30 bureaus dingen mee naar een BOA); ook de eerste editie van de Best of Content Awards loopt als een trein: maar liefst 23 bureaus wagen met 97 inzendingen hun kans om een Gouden, Zilveren, Bronzen, Craftsmanship of Press Award mee naar huis te nemen tijdens de eerste editie van de BOCA’s.
De Best of Activation Awards zijn een initiatief van het Expert Center Brand Activation van ACC Belgium. Ze worden toegekend door een Jury van Adverteerders onder Voorzitterschap van Nele Baeyens (Mediahuis) en een Jury van Creatives onder Voorzitterschap van Dieter De Ridder (DDB). Zij beraadslagen zich op 27 maart en de BOA’s worden uitgereikt op 26 april in La Tricoterie te Sint-Gillis.
De Best of Content Awards zijn een initiatief van Custo, de vakvereniging van de contentmarketingbureaus, die onderdeel is van ACC Belgium. De Content Strategy Awards worden uitgereikt door een Jury van opdrachtgevers onder Voorzitterschap van Magda Trullemans (Orange) en de Content Craftsmanship Awards worden uitgereikt door een selecte groep van zelfstandige vakmensen. Zij vellen het verdict op 29 maart en de winnende cases worden ook op 26 april aangekondigd tijdens de BOCA Night, die - net als de BOA’s – in La Tricoterie plaatsvindt, maar in een andere zaal.
Tot slot: de verenigde vakpers (MM en PUB) reikt de vakprijzen uit voor zowel de BOA’s als de BOCA’s.