Op donderdagavond 24 november werden in Antwerpen de awards voor 'Beste Folder van het Jaar' uitgereikt tijdens de RetailDetail Night. Meer dan 16.000 consumenten gaven een stem aan hun favoriet in vier retailcategorieën. Voor het eerst werd ook de beste digitale folder bekroond. Daarnaast verkoos een professionele vakjury de beste folder over alle categorieën heen. Action viel dubbel in de prijzen. Naast de prijs in hun categorie, mochten ze ook de gloednieuwe award voor de beste digitale folder mee naar huis nemen. Joeri Sanders, general manager van Action België: “Als discount retailer zetten we tegen het scherpste budget de beste middelen in om onze klanten te bereiken. Deze Folder Awards zijn dan ook een zeer mooie opsteker en tonen aan dat we erin slagen om doeltreffend via folders de relevantie van ons altijd verrassende en laaggeprijsde aanbod over te brengen.”.
Dit zijn de winnaars in de verschillende categorieën:
-
Supermarkten: Delhaize
-
Home & DIY, tuin & dier: Action
-
Elektro & telecom: MediaMarkt
-
Beauty, lifestyle en merken: Kruidvat
-
Digitale folder: Action
-
Prijs van de vakjury: Albert Heijn
De ‘Folder van het Jaar’ verkiezing is een initiatief van BD Media, verdeler van het wekelijkse folderpakket en eigenaar van promotieplatform myShopi.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]