BETC onthult het kerstgeheim van Disneyland Parijs

Er is een plek waar de magie van Kerstmis echt tot leven komt: Disneyland Parijs. Het Franse reclamebureau BETC wil dat alvast nogmaals bewijzen met een nieuwe campagne.
Het begon allemaal heel lang geleden, toen Sinterklaas zijn geheime formule voor kerstmagie bedacht. Hij vertrouwde zijn meest loyale elf de delicate taak toe om de kostbare vloeistof over de vier hoeken van de aarde te sprenkelen. Maar helaas verliep de missie niet helemaal zoals gepland... De spot werd gemaakt voor de Europese markt en zal lopen via televisie en social media.
Credits:
Client: Disneyland Paris
Agency: BETC
Executive Creative Director: Antoinette Beatson Creative Director: Christophe Clapier

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





