JCDecaux lanceert ‘Brand Experience’, een speciaal aanbod voor de metrostations in Brussel, waar dagelijks meer dan 500.000 passanten worden geteld. Het idee? Adverteerders kunnen op 16 verschillende manieren een station personaliseren - via affiches op muren of zelfklevers op de vloeren, door het plaatsen van podia of door een of andere vorm van interactie met de passanten. De kers op de taart: een exclusieve aanwezigheid in de hal van het Rogierstation (aan City 2) met drie digitale dubbelschermen, en een achtergrond helemaal ingericht volgens de look & feel van het merk. Voor wie dat allemaal nog niet genoeg is, werkt JCDecaux graag voorstellen op maat uit.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]