Met de Creative Belgium Awards op 2 juni maakt Knokke zich op voor een duivelse avond. Creatief België is er die avond immers bezeten door het gegeerde goud, lazarus door gulzigheid en vult er de dansvloer met onkuisheden. Veel zondige zielen dus, the day after. Daarom neemt de Persgroep Advertising ook dit jaar de taak op zich om te helen.
De CB Awards is de plek waar je zondigt, The Hangover is waar je je zonden wegwast. Voor deze derde editie van The Hangover, op zaterdag 3 juni, is er het heiligdom van de Persgroep Advertising waar Holy Hangover Food, gezegende dranken en zalvende muziek ervoor zorgen dat de gasten als herrezen naar huis kan. En dat op een uitzonderlijke locatie: een half openluchtkerkje in Cadzand-Bad, op amper 10 minuutjes van Knokke-Bad.
Om de toon voor The Hangover helemaal te zetten, voegde de Persgroep Advertising een online filmpje toe aan de uitnodiging, gecreëerd door DDB Brussels. Het opzet? De doop: de perfecte manier om je zonden weg te wassen. Men dompelde alvast vijf Belgische creatieven kopje onder in de ijskoude Noordzee.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]