BeWaPP en Hungry Minds organiseren Waalse properheidsmarathon

BeWaPP (de organisatie die ijvert voor een properder Wallonië) werkte samen met de politie, de Waalse Overheidsdienst SPW en maar liefst 110 Waalse gemeenten om burgerlijke ongehoorzaamheid te bestrijden.
Tijdens de actie waren er strengere controles naar en zwaardere straffen op sluikstorten. Bovendien werd er tijdens de week van 16 tot 20 oktober gewerkt aan sensibilisering en aan educatie van de jongsten. Bij dat alles hoort ook een campagne via tv, OOH en de digitale kanalen, getekend het bureau Hungry Minds.
Credits
Client: BeWaPP
Agency: Hungry Minds
Client Contacts: Colombe Cuvelier, Lena Oger, Mélanie Dussart
Account Manager: Stephane Henry
Creative Director: Jérémy Paul
Creative: Jérémy Paul, Yves Compère
Graphic Designers: Yves Compère, Cassandre Demeure
Production Company: Disturb Studio
Director: Maxime Pasque
Video Editing: Augustin Fievet
Campaign Planner: Vanille Delaite
Photograph: Thierry Siebrand
Audio: La Vita Studios Brussels
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]