BGR Studio en June laten geen ruimte voor twijfel

June

Crea / News

JuneJune.energy bespaart geld, tijd en energie voor haar klanten door het ontwikkelen van digitale en disruptieve energiediensten. Vorige zomer is June gestart met de voorverkoop van haar eerste dienst: continu vergelijken van energieprijzen en automatisch wisselen tussen energieleveranciers telkens er geld bespaard kan worden. Het voorbije jaar liep er een bèta fase bij 1000 klanten die nu afgerond is. June lanceert een nieuwe online campagne (Facebook, Instagram, display en Youtube) om de groei te versterken, met de hulp van BGR Studio.

Het doel van June is om haar klanten te ontzorgen over alles wat met energie te maken heeft. In de eerste plaats zorgt June er voor dat je voor jouw persoonlijk profiel steeds van de meest interessante energieprijs geniet, zonder dat je er zelf iets voor moet doen. Geen twijfel meer over energie dus. De insteek van de campagne: we twijfelen al genoeg: beginnen we al aan kinderen of wachten we nog even? Gaan we bouwen of liever verbouwen? Hoe verplaatsen we ons? Etc. Dankzij June hoef je al niet meer te twijfelen over energie want zij neemt alles over voor je en garandeert je besparing. Voor elke ‘twijfelsituatie’ werd een figuurtje gecreëerd dat allerlei vragen en twijfel oproept, behalve over energie…