BIC maakt parodie op bekende Rhode-hoesjes

BIC, het bekende merk van pennen en aanstekers, heeft onlangs een innovatief product gelanceerd: een iPhone 15-hoesje met een unieke functie. Dit hoesje biedt niet alleen bescherming voor de telefoon, maar heeft ook een speciaal vak voor een EZ Reach-aansteker.
Het idee is geïnspireerd door de populaire hoesjes van het cosmeticamerk Rhode, opgericht door Hailey Bieber, die ruimte bieden voor lippenbalsem. In plaats daarvan biedt het BIC-hoesje plaats aan een EZ Reach-aansteker met een mondstuk van 1,45 inch, ideaal voor het aansteken van kaarsen en andere lastig bereikbare voorwerpen.
Het hoesje is in beperkte oplage verkrijgbaar op de BIC-website voor 45 euro en wordt geleverd met twee bijpassende aanstekers, versierd met ontwerpen van merkambassadeurs Snoop Dogg en Martha Stewart.
BIC is trouwens niet het enige merk dat zich door deze trend laat inspireren; enkele maanden geleden introduceerde Heinz ook een telefoonhoesje waarin je een zakje ketchup kunt bewaren!
Beelden (c) BIC\Heinz
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]