BIC maakt parodie op bekende Rhode-hoesjes

BIC, het bekende merk van pennen en aanstekers, heeft onlangs een innovatief product gelanceerd: een iPhone 15-hoesje met een unieke functie. Dit hoesje biedt niet alleen bescherming voor de telefoon, maar heeft ook een speciaal vak voor een EZ Reach-aansteker.
Het idee is geïnspireerd door de populaire hoesjes van het cosmeticamerk Rhode, opgericht door Hailey Bieber, die ruimte bieden voor lippenbalsem. In plaats daarvan biedt het BIC-hoesje plaats aan een EZ Reach-aansteker met een mondstuk van 1,45 inch, ideaal voor het aansteken van kaarsen en andere lastig bereikbare voorwerpen.
Het hoesje is in beperkte oplage verkrijgbaar op de BIC-website voor 45 euro en wordt geleverd met twee bijpassende aanstekers, versierd met ontwerpen van merkambassadeurs Snoop Dogg en Martha Stewart.
BIC is trouwens niet het enige merk dat zich door deze trend laat inspireren; enkele maanden geleden introduceerde Heinz ook een telefoonhoesje waarin je een zakje ketchup kunt bewaren!
Beelden (c) BIC\Heinz
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]