Bic zet hipsters een hak met grappige campagne

De producent van wegwerpartikelen Bic speelt met een nieuwe campagne voor zijn Flex 3 -cheermesjes op ludieke wijze in op de hipsterhype die onze jeugd al enige tijd plaagt. In samenwerking met reclamebureau McCann Melbourne bedachten ze 'The Hipstervention', een leuk spotje waarin een mama bedroefd praat over de verandering van haar brave, kleine jongen tot bebaarde, skatende hipster. "Shave the beard, save the world", luidt het bij Bic. Hipsters, jullie weten wat te doen.
https://www.youtube.com/watch?v=c5oVzSPElK4
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]