De producent van wegwerpartikelen Bic speelt met een nieuwe campagne voor zijn Flex 3 -cheermesjes op ludieke wijze in op de hipsterhype die onze jeugd al enige tijd plaagt. In samenwerking met reclamebureau McCann Melbourne bedachten ze 'The Hipstervention', een leuk spotje waarin een mama bedroefd praat over de verandering van haar brave, kleine jongen tot bebaarde, skatende hipster. "Shave the beard, save the world", luidt het bij Bic. Hipsters, jullie weten wat te doen.
https://www.youtube.com/watch?v=c5oVzSPElK4

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]



