De producent van wegwerpartikelen Bic speelt met een nieuwe campagne voor zijn Flex 3 -cheermesjes op ludieke wijze in op de hipsterhype die onze jeugd al enige tijd plaagt. In samenwerking met reclamebureau McCann Melbourne bedachten ze 'The Hipstervention', een leuk spotje waarin een mama bedroefd praat over de verandering van haar brave, kleine jongen tot bebaarde, skatende hipster. "Shave the beard, save the world", luidt het bij Bic. Hipsters, jullie weten wat te doen.
https://www.youtube.com/watch?v=c5oVzSPElK4
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]