De 25ste Silver Edition van de Biënnale Interieur in Kortrijk stuwt De Tijd en L’Echo naar een recordoplage.
De Biënnale Interieur vindt plaats van 14 tot en met 23 oktober in Kortrijk. De beurs is internationaal erkend als het enige evenement in haar soort dat een balans vindt tussen commerciële presentaties en een culturele happening. Dankzij de compactheid van Interieur is het een perfecte ontmoetingsplaats voor alle belangrijke spelers binnen de designsector. De samenwerking met Mediafin werd speciaal voor deze Silver Edition versterkt. De al flink verhoogde zaterdagedities van De Tijd en L’Echo krijgen in het weekend van zaterdag 8 oktober een extra oplageverhoging van 10%.
De lezers van Sabato krijgen die dag een gratis ticket om naar deze exclusieve beurs te gaan. Op zaterdag 30 september startte een ondersteunende communicatiecampagne. Bovendien wordt een extra verdeling van dit succesnummer voorzien op de beurs zelf.
De Biënnale Interieur en Mediafin vinden elkaar in een natuurlijk partnership, De Tijd en L’Echo staan garant voor het bereiken van decision makers, influencers, en een uitzonderlijk koopkrachtig publiek met een passie voor interieur. Exclusief, en uitzonderlijk, worden in de weekendkrant van zaterdag 8 oktober encartage mogelijkheden voor adverteerders voorzien.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]