Biënnale stuwt De Tijd naar recordoplage

De 25ste Silver Edition van de Biënnale Interieur in Kortrijk stuwt De Tijd en L’Echo naar een recordoplage.
De Biënnale Interieur vindt plaats van 14 tot en met 23 oktober in Kortrijk. De beurs is internationaal erkend als het enige evenement in haar soort dat een balans vindt tussen commerciële presentaties en een culturele happening. Dankzij de compactheid van Interieur is het een perfecte ontmoetingsplaats voor alle belangrijke spelers binnen de designsector. De samenwerking met Mediafin werd speciaal voor deze Silver Edition versterkt. De al flink verhoogde zaterdagedities van De Tijd en L’Echo krijgen in het weekend van zaterdag 8 oktober een extra oplageverhoging van 10%.
De lezers van Sabato krijgen die dag een gratis ticket om naar deze exclusieve beurs te gaan. Op zaterdag 30 september startte een ondersteunende communicatiecampagne. Bovendien wordt een extra verdeling van dit succesnummer voorzien op de beurs zelf.
De Biënnale Interieur en Mediafin vinden elkaar in een natuurlijk partnership, De Tijd en L’Echo staan garant voor het bereiken van decision makers, influencers, en een uitzonderlijk koopkrachtig publiek met een passie voor interieur. Exclusief, en uitzonderlijk, worden in de weekendkrant van zaterdag 8 oktober encartage mogelijkheden voor adverteerders voorzien.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]