Tekenaar Yannick Thiel ontwerpt het nieuwe etiket van de Big Chouffe 2019. Hierbij krijgen de 130.000 flessen van de gelimiteerde collectie een gezeefdrukt etiket dat speciaal voor Brouwerij Achouffe door de Luikse illustrator getekend werd. De flessen van anderhalve liter zijn vanaf nu te verkrijgen.
Sinds 2005 worden de etiketten van de flessen BIG CHOUFFE ontworpen door befaamde tekenaars. Dit jaar dus door illustrator Yannick Thiel, die gepassioneerd is door de fauna en flora van onze wouden en de wezens die er leven. “Elke stronk, elk hoekje kan in mijn kinderlijke verbeelding de schuilplaats zijn van een kabouter of zelfs van een feetje…”, legt hij uit. Big Chouffemag je wel vrij letterlijk nemen, want met een hoogte van 36 cm en een diameter van 10,8 cm, past er maar liefst 1,5 liter bier in één fles. Door de toetsen van verse koriander en fruitige accenten, krijgt het bier een licht hoppige smaak.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]