Big Fat December voor Napoleon Games

“Hoe kunnen we onze doelgroep er op attent maken dat er veel te winnen valt in december bij Napoleon Games?” Met deze briefing ging Bowling aan de slag en kwam met het concept van Big Fat December. In december mag alles juist iets groter en meer zijn dan t.o.v. de rest van het jaar. Ook bij Napoleon Games. Om dit te illustreren toont de televisiespot de typische zondagse kost van de Vlaming (een gebraden kip in de oven). Tijdens de feestdagen wordt de kip vervangen door een ‘Big Fat’ kalkoen, waardoor de kijker onmiddellijk de link legt met de grotere prijzenpot in december bij Napoleon Games.
Terzijde: door de fijne samenwerking voor deze campagne beslisten Napoleon Games en Bowling om ook in 2018 samen te werken.
Credits
Klant: Napoleon Games
Contactpersoon: Tine Tondeur
Creative director: Christophe Ghewy
Project manager: Gwenn Nevelsteen
Productie: Borgerhoff & Lamberigts
Sound: Sonicville
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]