Big Fat December voor Napoleon Games

“Hoe kunnen we onze doelgroep er op attent maken dat er veel te winnen valt in december bij Napoleon Games?” Met deze briefing ging Bowling aan de slag en kwam met het concept van Big Fat December. In december mag alles juist iets groter en meer zijn dan t.o.v. de rest van het jaar. Ook bij Napoleon Games. Om dit te illustreren toont de televisiespot de typische zondagse kost van de Vlaming (een gebraden kip in de oven). Tijdens de feestdagen wordt de kip vervangen door een ‘Big Fat’ kalkoen, waardoor de kijker onmiddellijk de link legt met de grotere prijzenpot in december bij Napoleon Games.
Terzijde: door de fijne samenwerking voor deze campagne beslisten Napoleon Games en Bowling om ook in 2018 samen te werken.
Credits
Klant: Napoleon Games
Contactpersoon: Tine Tondeur
Creative director: Christophe Ghewy
Project manager: Gwenn Nevelsteen
Productie: Borgerhoff & Lamberigts
Sound: Sonicville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]