Quiès is een honderdjarige Franse onderneming gespecialiseerd in (h)oorbescherming. Bijna alle Franstaligen kennen de bekende “boules Quiès”, één van haar iconische producten. Het merk is goed aanwezig in België, maar lijdt onder een tekort aan bekendheid en imago in Vlaanderen. Het bureau Big Return, reeds partner in Frankrijk, kreeg de opdracht om dit probleem op te lossen samen met het bewerken van Brussel en Wallonië in coherentie met de campagnes in Frankrijk.
De aanbeveling is een creatieve sterk merkgerichte campagne op radio geworden. De kracht van de radio in het Noorden samen met een punchy aanpak met herhaalde golven heeft de algemene merkbekendheid reeds verdubbeld. Dit wordt vervolgd. Een nieuwe campagne staat op het programma deze zomer, voor het derde opeenvolgend jaar.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]