Bigtrees en Argenta maken beleggen mogelijk voor iedereen

Crea / News

ABRIBUS_campagne_resto big treesSparen brengt vandaag amper wat op. Bijna de helft van alle Belgen overweegt dan ook om z’n centen te beleggen. Maar de twijfel is groot: ze vinden beleggen te duur, te risicovol of te complex. Omdat Argenta vindt dat iedereen moet kunnen beleggen, pakt men er uit met ‘Beleggen. Voor Iedereen’. Ook wie niets van beleggen kent. Ook wie liever op veilig speelt. En ook wie liever minder spendeert. Daarom lanceert de bank een reeks fondsen die beleggen toegankelijk maken voor iedereen. De instapkosten zijn bewust laag, de beleggingen brengen weinig risico met zich mee én omdat een kantoorhouder je stap voor stap begeleidt, hoef je zelf niets van beleggen te kennen.
Ook de campagne speelt hier handig op in. Door de voornaamste drempels weg te nemen, stuurt Argenta ook niet-beleggers richting dit duurzame beleggingsfonds. Naast print, radio en video maakt Argenta ook een handige brochure. Daarin vinden klanten en niet-klanten tips en uitleg voor iedereen die niets van beleggen kent.ABRIBUS_campagne_zwembad big trees
De campagne loopt sinds 20 november en nog tot 15 december. De radiospots zijn te horen op Radio 1, Radio 2, JOEFM en Qmusic en gedurende twee weken wordt er geafficheerd via het netwerk van JCDecaux.

En beluister hier de radiospots.
CREDITS
Client: Argenta
Client contacts: Antonietta Rovituso & Karel Peersman
Agency: bigtrees
Account Team: Jole Leyseele & Bieke Vermeire
Strategy: Wannes Van Giel
Creatives: Luc Shih, Dirk Domen & Bouke Zoute
Copywriter: Steven Vanhecke
Fotografie: Niko Caignie
Productie: Bouncerocks
Radio: Studio Helsinki
Mediastrategie: Davy Caluwaerts & Damien Nicolas (Zenith Media)