Bureau darwin creëerde voor de marktleider in online beleggen het Binck-effect. Een online activatie om het verhaal van ‘Laten Beleggen’ te vertellen: "Het Binck-effect, da’s Binck iets dierbaars durven toevertrouwen om het nieuw leven in te blazen. Net zoals een belegger zijn geld durft toevertrouwen en Binck aan de slag gaat om de waarde van dat geld op langere termijn te behouden (ondanks een laag wettelijk pensioen en hoge inflatie). Het is een emotionele doorvertaling van wat het product ‘Laten beleggen’ inhoudt."
In twee oproepfilms roept Binck op om dierbare voorwerpen in te schrijven voor het Binck-effect. Uit de diverse inzendingen zal een professionele jury enkele gelukkigen selecteren. Vervolgens krijgen de voorwerpen, met behulp van professionele restaurateurs, een nieuw leven.
Met deze activatie maakt darwin Binck en het concept ‘Laten beleggen’ menselijk en bevattelijker. De actie start nu en loopt door tot eind april.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]