Bureau darwin creëerde voor de marktleider in online beleggen het Binck-effect. Een online activatie om het verhaal van ‘Laten Beleggen’ te vertellen: "Het Binck-effect, da’s Binck iets dierbaars durven toevertrouwen om het nieuw leven in te blazen. Net zoals een belegger zijn geld durft toevertrouwen en Binck aan de slag gaat om de waarde van dat geld op langere termijn te behouden (ondanks een laag wettelijk pensioen en hoge inflatie). Het is een emotionele doorvertaling van wat het product ‘Laten beleggen’ inhoudt."
In twee oproepfilms roept Binck op om dierbare voorwerpen in te schrijven voor het Binck-effect. Uit de diverse inzendingen zal een professionele jury enkele gelukkigen selecteren. Vervolgens krijgen de voorwerpen, met behulp van professionele restaurateurs, een nieuw leven.
Met deze activatie maakt darwin Binck en het concept ‘Laten beleggen’ menselijk en bevattelijker. De actie start nu en loopt door tot eind april.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]