Bij de spaarkas telt iedereen mee

De Franse Caisse d’Epargne lanceerde op 12 februari een film die zich richt tot personen die onder voogdij of curatele staan van hun familie. De bank wil zich engageren voor het welzijn van die mensen. "Het is de eerste keer dat een bank die zo belangrijk is voor 330.000 mensen in die situatie zich hierover zo duidelijk uitspreekt," zegt Cédric Mignon, development director van Caisse d’Epargne.
Ontdek de beste internationale reclamespots, u gepresenteerd door PUB, op de website van AdForum.
https://www.youtube.com/watch?v=cRxMJH8i1wI
Credits
Annonceur : Caisse d’Epargne
Cédric Mignon, Thierry Martinez, Chantal de Vitry, Florence Ramaugé Agence : Altmann + Pacreau
Directeur de création : Olivier Altmann
Responsables agence : Edouard Pacreau / Claire Roy-Thermes / Jessy Teboul / Mathieu Bliguet / Quentin Grimal / Etienne Feroul
Productrice TV : Jessica Piergiovanni
Production, réalisation des films :
Réalisateur : Philippe André
Producteur : Patrick Barbier / Wanda
Production son : Lamaisondeproduction
Musique : « A heartbreak » (Julia Stone, Angus Stone)
Voix off : Vincent Grass
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]