Bij TBWA trekken ze hun plan voor BASE

TBWA presenteert een campagne voor de Generatie Plantrekkers. Ah ja, want de My BASE-app wordt beter en beter. Daardoor kunnen users hun mobiele abonnement nu makkelijk zélf beheren. Deze campagne is een ode aan mensen van alle leeftijden die in elke situatie hun plan kunnen trekken. Kan je niet koken? Dan bestel je het wel. Heb je geen rijbewijs? Dan heb je waarschijnlijk wel vrienden met een rijbewijs. Geen diploma? Geen probleem, dan zoek je een tutorial.
‘t Is duidelijk, de Generatie Plantrekkers … trekken hun plan. Net zoals ze, dankzij de nieuwe functies in de My Base-app, hun mobiele abonnement ook makkelijk zelf beheren. Neem nu My Budget Control, da’s een praktische tool waarmee ze zélf het bedrag bepalen dat ze elke maand willen uitgeven. Nog een plantrekker? Louis Vielle, een jonge Brusselse regisseur die erin slaagde om de Generatie Plantrekkers in beeld te brengen via een reeks diverse video’s. Naast de video’s zie je deze campagne ook voorbijkomen op je socials, in de cinema en op straat.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]