Bijten in medailles alsof het Whoppers zijn?

Crea / News

Waarom bijten atleten altijd in hun medailles? Ze moeten toch wensen dat het een Whopper was... dus deze zomer zijn zij het die jou zullen benijden. Voor de Olympische Spelen van 2020 in Tokio heeft Burger King Belgium, naar eigen zeggen "officieuze partner", besloten om deel te nemen aan de wedstrijd en je iets beters aan te bieden dan een smakeloos stuk metaal: een gratis Whopper voor elke hap op een medaille. Om deel te nemen, hoef je alleen maar een foto te nemen van een atleet die in zijn medaille bijt, en die op sociale media te posten met de hashtag #WishItWasAWhopper.
Klaar, klaar, bijten!

Een Buzzman-campagne, beschikbaar op de sociale media van Burger King Belgium, sinds 27 juli en nog tot 8 augustus.

Credits
Burger King Belgium

CEO Kevin Derycke
Directeur Marketing Dirk Lammens
Responsable Marketing Vic Dresen
Responsable de Marque Junior Sofie Couck

Crédits
BUZZMAN

Président et Directeur de la Création Georges Mohammed-Chérif
Vice – Président Thomas Granger
Directeur Général Julien Levilain
Directeurs de Création Louis Audard & Tristan Daltroff
Directeur Artistique Louis Audard
Concepteur – Rédacteur Tristan Daltroff
Chef de Groupe Quentin Seguret
Assistante Chef de Publicité Romane Bourdier
Manager Social Media Paul Gosset
Responsable Communication / RP Amélie Juillet
Chargé de Communication / RP Paul Renaudineau
Responsable Production Vanessa Barbel