Biomateriaal wordt marketingtroef

Beantwoordt het jonge Belgische bedrijf Orineo aan het beeld dat Herman Toch van de toekomstige ondernemer schetst in zijn boek Happy Profit? Orineo werd in 2009 opgericht en wordt bestuurd door Philippe Willems en Bôke Tjeerdsma. Orineo is de bedenker en producent van het gedeponeerde Touch of Nature. In Touch of Nature wordt een plantaardig hars met plantaardige nevenstromen zoals koffiedik, kurken wijnstoppen of fruitresidu’s gecombineerd tot een materiaal geschikt voor naadloze gietvloeren, tafelbladen, togen enzovoort. Het materiaal werd al met succes gebruikt in een reeks designprojecten, zoals de biogebaseerde toog in de OR Coffee Espresso Bar in Gent.
Ter gelegenheid van de 9e Internationale conferentie over biomaterialen door Nova-Institut in Keulen georganiseerd, heeft Orineo de prestigieuze Biomateriaal van het Jaar 2016- prijs gewonnen voor Touch of Nature.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]